Belle Türkçe Dublaj 2012 İzle

Sponsorlu Bağlantılar
Kraliyet Donanması Amirali, karışık ırk kızı 18. yüzyılda İngiltere'de aristokrat büyük amcası tarafından yükseltilir.

Yönetmen: Ama Asante
Yazar: Misan Southampton
Yıldız: Gugu Mbatha-Raw , Matthew Goode , Emily Watson

Hikaye
BELLE Dido Elizabeth Belle (Gugu Mbatha-Raw), Kraliyet Donanması Kaptan gayrimeşru karışık ırk kızının gerçek hikayesinden esinlenmiştir. Aristokrat büyük amca Rab Mansfield (Tom Wilkinson) ve eşi (Emily Watson) tarafından büyütülen, Belle soy onun bazı ayrıcalıklar tanıyor, henüz onun derisinin rengi tamamen kendi sosyal ayakta gelenekleri katılan onu engeller. Hiç aşkı bulacaksınız merak Soldan Belle, onun yardımıyla, İngiltere. Köleliği sona erdirmek için Lord Baş Adalet Lord Mansfield'in rolünü şekillendiren değişikliği üzerine idealist bir genç papazın oğlu bent düşüyor tarafından yazıldı

Türler: Dram
Detaylar
Resmi Siteler: Resmi sitesi
Ülke: İngiltere
Dil: İngilizce
Yayın tarihi:13 Haziran 2014 (İngiltere)
Diğer Adı:Dido Elizabeth Belle daha bakın
Mekanlar Çekimler: Çam Studios, Iver Heath, Buckinghamshire, İngiltere
Teknik Özellikler
Süre: 104 dakika




Ben 40 dakika uzaklıkta küçük bir indie tiyatro bulundu Belle havalandırırken zaman ben çok heyecanlandım. Ben zaten o biracial kadın ön ve merkezi koymak tarihsel bir dram / romantik olmanın gereği bu filmi görmek istediğini biliyordu. Ben dönem filmlerini seviyorum, ama bir tür olarak onlar şiddetle POC karakterlerin temsil eksiktir. Ben aşk, adalet, kabul ve toplumun bu tutkulu hikayesi de hayrete tiyatronun üzerinden yürüdü. Emin olmak için, yavaş yanıyor. Ben ilk yarım saat endişeli elde edildi. Bu kötü ırkçılara karşı karşıya iyi, açık yürekli insanlar siyah ve beyaz (hayır cinas amaçlanan) ahlak oyun olurdu bu gibi görünüyordu. Bazı karakterler bir tarafında ya da başka bir açıkça düştüğü doğrudur, ama film ilerledikçe, roller bulanık olmaya başlar. Bu toplumun koyduğu kesin hatları arasında sıkışmış insanların bir hikayesi olur. Eğer Belle oynayan bir tiyatro bulabilirsiniz, kısa sürede görmek gidin. Bu gibi filmler onlar alabilirsiniz tüm dikkatini hak ediyor.
Bu filmi paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2012. hdizlesen